3 days

Okej, längesen jag vet. 

I fredags blev det jobb till fem och därefter gick jag hemåt för en dusch och fix. Sen blev det dags att åka in till Malmö för malmöfestivalen, det var ju sista dagen. Först tittade och lyssnade vi på några indianer som spelade sååå underbar musik och så hoppade de runt med sina fjädrar. Jag verkligen njuter av indianmusik, kanske är ett dumt namn? Indianmusik.. Jag vet inte, men jag kallar det så eftersom att det är "indianer" som spelar.. Haha, ni fattar väl? Jag har iallafall köpt en CD från dom, längesen det! Men det var också längesen som jag lyssnade på den, jag brukade koppla av till den och bara ligga och njuuuuta. Får jag göra nu någon dag i med att jag är så utsliten och så trött, jobbat som bara den och sover inte så bra om nätterna. Så det är ett måste! Ryggen gör också ont! Iallafall.. Efter att vi tittat på de en stund så mötte vi upp M och D, gick runt lite och så ville jag åka karusell, såklart! Åkte den stora med M och det var såååå lång kö att vi nästan stod och väntade i en timme, seriöst. Folk trängdes och knuffades, man fick knappt luft. Den var iallafall sjukt rolig som alltid, men denna gången var dödlig igen haha. Åkte länge och väldigt högt gick den! När vi sen fick nog av Malmö så åkte vi hem till Trelle, gick en runda här i med att det är Palmfestivalen. Men vid ett, halv två då vi var här var allt stängt förutom massa tält med rockmusik. Så vi gick hemåt. 

I lördags (igår), så blev det då Palmfestivalen.. Blev massa åk, älskar att åka karusell! Men, ja.. Har fått ett stort blåmärke från gårdagen. Som jag berättat innan så kan jag inte namn på alla karuseller, men igår blev det någon som de andra kallade för "kungen" den där man sitter i en kopp/grej? Och så snurrar hela karusellen, samtidigt som männen som jobbar snurrar på oss. Konstigt förklarat? Men strunt samma.. Sen blev det den stora jag gillar, sen blev det hulken! Hahaha, den e såååå rolig! Man flyger ju nästan av, vafan.. Och sen blev det också twister, flera gånger. Oj, där kunde jag två namn! Haha!! Fick blåmärket från twister eftersom att om man sitter längst ut så flyger ju personerna på en och man slår sig hårt. Gjorde ont som fan! Sen blev det hemåt, eftersom att allt stängde så tidigt! 
 
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, funderar på att se bio i Malmö. Fast, är inte säker än. Får se om det finns kraft i kroppen fortfarande, som orkar få mig upp för att fixa mig och dra in. Och om det finns någon bra film som visas. You know! Annars stannar jag bara hemma och tar det lugnt, behövs! Tror att min fina pojkvän kommer in på msn ikväll också. Underbart! Igår skrev vi med varandra också, webbade också såklart. Han var så fin! Han blir finare och finare för varje dag som går! Min ängel. 

Ah, nu ska jag fortsätta titta på filmen.. Vad den heter vet jag inte, såklart. Haha, handlar om kärlek iallafall. Två par bestämmer sig för att gifta sig och vill ha ett litet bröllop, deras vänner och föräldrar vill ha ett stort och allt sånt som är skoj att titta på.. Kram på er! 


You see? Hur ska jag kunna använda linne & kortärmade tröjor nu dåå? Fan kommer folk tro att jag gjort?? Varit med i ett slagsmål eller vaddå?? Haha....


Haha, jag och E på HULKEN precis innan den började röra på sig. 


Och här är då jag i fredags, nu säger jag hejdå på riktigt! Kram! 

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg! :)

2010-09-03 @ 20:18:58
URL: http://hajofu.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-05 @ 21:47:54
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0