17 december, 2010

Hejsan.
Jag vet inte varför men igår när jag skulle logga in på min blogg för att skriva ett inlägg så gick det inte.. Woop? Det kom inte upp någon "inloggningsgrej" utan istället var det massa olika inlägg på hela "blogg.se", fattade inget? Så jag sket i det. Men nu så..
Förrigår jobbade jag och direkt efter blev det hem till H där vi hade suuuper trevligt! Sjukt mycket skratt, haha asså shit.. Först åt vi, beställde hem mat från Harmony, första gången för mig därifrån. Alla tog naccos och massa sånt men jag tog såklart pizza, haha.. Efter det blev det efterrätt, glass mmmums. Därefter började vi spela julklappsleken, asså om inte alla krigade. Haha, jag säger bara fyfan! Jag fick iallafall med mig ett presentkort från KICKS. Jag säger fyfan asså, fyfan vad roliga dom är. We like Kappahl's personal! Hahaha. Ohlord!
Dagen efter (igår) var det jobb, jag kom hem vid halv tolv dagen innan så det blev lite håårt att gå upp så tidigt. Gick upp vid åtta för att göra mig iordning och sen blev det jobb till tjugo i sex. Hela dagen då alltså. Men det gick det med! Och efter jobbet blev det in till ICA snabbt för att handla lite till jobbet, mat då alltså. För lunch och fika. Sen gick jag hem i ovädret, uh! Så mycket det snöade, varför kan det bara inte försvinna? Haha.. Och när jag kom hem så loggade min fina pojk in, så vi satt och webbade och skrattade som nästan alltid. Haha!
Här sitter jag nu, väntar och väntar.. Undrar om det kommer någon post idag? Det måste det göra vafan. Har väntat varje dag nu vafan. Eller okej, inte igår för då jobbade jag tidigt. Men nu, idag börjar jag två och då ska de fan ta mig komma lite post. I neeed! Iallafall, har klätt på mig så jag ska strax göra lite god frukost, om jag hittar något som passar mig idag. Haha..
Aja, ha det great! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0