5 månader

Hejsan gott folk!
Min dag började bra, vaknade och tittade på Våra bästa år, som jag alltid gör. Hehe! Sen startade jag datorn och helt plötsligt loggar min boooy in. Han brukar logga in innan skolan. Vi skrev och webbade, asså jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är med den människan. Asså seriöst, alla gulliga meningar han skriver. Sjukt! Jag är så glad med honom!

Dagen började iallafall bra, har pratat med honom vilket gjorde det hela bra. Haha.. Så nu ska jag bara äta upp min frukost och sen blir det jobb. Ja, frukost även om klockan är ett. Fast jag vaknade ju vid tio men ändå. Idag blir det jobb och därefter blir det nog jobb på Badhuset i en timme. Sen får jag skynda mig hem för att se på Paradise Hotel om jag inte missar det såklart. Sen kommer min älskling in! =)

Jag måste också säga att jag och min underbara pojkvän har 5 månader idag. Fan, fan vad synd att vi inte ens kan ses på vår 5 månadersdag. Sjukt.. Jag undrar när jag får se honom igen..

Nu ska jag som sagt fortsätta lyssna på musik som jag alltid gör på morgonen och äta min rukost. Sen får jag dra mig mot jobb.

Här är jag just nu, i min mysiga tröja som jag köpte i Malmö för någon dag sedan!:)

¤ Tröjan är från Classels (tror jag det heter)
¤ Byxorna är från Gina Tricot
¤ Örhängen från pojkvän
¤ Hårklämman är från Kappahl.

& idag har man maskara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0