7 december, 2010

Hello boys and girls! Alles gut? Haha. Hoppas allt är bra med er, här är det helt okej. Känner mig lite trött bara, fast jag vet inte varför.. Efter gårdagen var jag helt slut, jag orkade inte gå upp idag vid tio som jag alltid annars brukar göra. Var helt trött, och är det nu också.. 

Iallafall, här sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att Desperate Housewives ska börja och därefter de andra serierna som jag gillar starkt. Haha, asså jag lyssnar på Counter Strike musik. Fan är detta för något? Hahaha.. Jaja, har precis ätit så nu kan jag bara sitta här och göra ingenting, skööönt. Väntar på att min underbara pojkvän ska logga in på msn så vi kan webba och snacka lite, miss him soo much! Blev så himla glad idag när fick ett så himla sött sms av min pojkvän. Det stod att han saknade mig och undrade om jag levde, haha! Asså han är så söt. Nu skrev jag inte hela meddelandet men struntsamma. 

Var på körskolan idag och gjorde lite nytta. Imorgon blir det jobb och just nu känns det som om jag bara vill lägga mig och sova sjukt länge men det ska jag inte göra. Haha, har massor att titta på, på tv och bebo kommer.

Ah, vet ni vad? Nu ska jag fortsätta dega här men ni får ha det så braaa. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0