All black



Hejsan.
Det blev bara tidsinställda inlägg igår eftersom att jag jobbade, vilket ni redan vet och så var det min födelsedag. Så fort jag kom hem spenderade jag min tid med familjen, med mina syskon. Hade sjukt roligt! När jag kom hem blev jag tårögd för min lillebror hade lagt ett kuvär på min säng, där stod det "grattis på födelsedagen önskar din älskade lillebror" haha så sött! I låg det en trisslott, haha. Asså jag älskar trisslotter! Och vann jag? Yeeep. Jag vann 50 kronor * 2 = 100 kronor! Typ den bästa födelsedagspresenten? Asså det är tanken som räknas tycker jag. Detta var bara så bäst haha, jag älskar ju trisslotter och så får jag en och att jag vinner också? Haha. Ah ah..
Och tack till alla som grattat! Blev så glad, tack tack! :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska strax ta något att äta och sen får jag vila lite till inför jobb som väntar sen. Har iallafall klätt på mig så jag är ready to go! Och idag är jag all black typ. Brukar nästan alltid vara det men ändå, trivs i det. Hihi! Men idag är jeansen mörkblå så det är nästan svart, men mörkt klädd är jag om jag ska vara helt ärlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0