ALLT VAR PLANERAT

Hoj.
Ja, vad ska man säga? Allt var planerat tills man får ett sms där det står att det inte blir som planerat. Jaha? Vad gör man nu liksom? Ska alltid ha en plan B, jag har tyyyp det. Men ingen höjdare typ. Jag har anat detta och ändå har jag inte brytt mig, jag har tänkt att det kommer bli något sånt här i slutändan. Fuck livet vafan! Haha, det är typ så man känner just nu.

Det hade varit perfekt bara jag kunnat vara med min underbara pojkvän!

Jaja, vi får se vad jag hittar på. Fan, varför väljer man alltid de värsta av alla?

Ska gå nu så jag inte säger för mycket. Ska strax duscha så är det åtminstånde gjort.

Kram & GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Gott nytt år! Hoppas du får en awesome nyårsafton! :)

2010-12-31 @ 16:15:39
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0