>BILDER FRÅN....



Hejsan bloggen!

Jag har inte så mycket att berätta förutom att jag bara jobbat hela dagen. Började halv elva och slutade kvart över sex, så jag är trött just nu. Sitter här och fryser sönder, ser på simpssons och lyssnar på musik samtidigt. Ja, det är bara hos Amela det funkar så, haha. Tror folk hade blivit arga av att lyssna på musik och titta på tv samtidigt. Men hos mig går det, haha!

Iallafall, jag tänkte visa lite bilder från dagen då vi var i Malmö. Kram så länge! =)

Kommentarer
Postat av: HANNAS.NU - Bli veckans blogg!

Nu kan DU bli veckans blogg och få flera tusen läsare, bara genom att skriva en kommentar! Check it out ;)

2010-12-29 @ 17:50:16
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0