Dagens look

Hejsan.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns inget så speciellt roligt. Idag var det jobb som vanligt, sen blev det hemåt för att vila lite. Åt mat och sen tog jag ett långt bad och nu sitter jag här. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska jag titta på Kenza & Tyra show, sista avsnittet.. Har inte gjort det än så det blir nog det. Sen får jag lägga mig eftersom att morgondagen väntar en hård arbetsdag. Brukar alltid vara sjukt mycket folk i stan på lördagar, men imorgon är det en "speciell" dag, eftersom att Jay Smith kommer till Valen för att sjunga och sedan signera. Så det kommer nog vara massa massa massa jobb.

Nu ska jag nog se på K&Tshow, ha det bra. Kram!

Haha, skulle göra en rolig min men blev bara lite? I don't know. Haha!


Köpte en sjukt god smothie igår, mums. Börja på det?



Har inte visat min nya väska, eller ja ny och ny. Den är inte gammal iallafall, köpte den för kanske några veckor sen, en månad kanske? Den är iallafall från Kappahl och jag gillar den! Sen skorna som jag köpte för någon dag sen i malmö. Så varma och så sköna, mina fina!

Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin väska! vad betala du för den?

2010-12-18 @ 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0