GRINCHEN

Hejsan.
Idag har jag bara jobbat, fyfan vad det var mycket folk! Sen så dog jag lite av svält, haha.. Var så hungirg att jag seriöst knappt kunde stå men jag klarade det. Hehe.. Jobbade sex timmar idag så jag är ganska så trött. Fan, asså. Fan! Ikväll hade jag planerat att åka in till Åstorp för att titta på en sjukt bra sångare! Boban Rajovic!! Men eftersom att vädret är som det är så ser det inte ut att bli som planerat. Fan asså! Han är en av mina favoriter, ah..

Jag har iallafall ätit lite, sen åt jag också lite jordnötsringar. Åh, jag känner för att ha sjukt kul ikväll men woopwoop! Ser inte ut att bli så, fan asså. Jag som äntligen är ledig imorgon, jag som tänkte dricka och ha kul som fan ikväll för att sen sova ut ordentligt imorgon. Men, som vanligt detta är ju mitt liv. Så blir det alltid i mitt liv..

Iallafall, någon anonym kommenterade och undrade vad min väska kostade, den kostar 199 på Kappahl! Personen skrev ingen adress så jag kunde svara där utan det fick bli här istället.

Nu sitter jag här, lite arg och irriterad över att det inte verkar bli något ikväll. Ännu en tråkig dag! Åhhh, vill fan börja gråta snart helt ärligt! Haha!=((((((

Väntar på att Ensam hemma 2 ska börja igen efter reklamen men fan vad lång reklam! Vet ni vad??? Något som gör mig på lite bättre humör iallafall, det är att GRINCHENNNNNNNNNN börjar halv åttttttta på kanal tre!!!! Märks att jag är glad över det? Haha. Jag älskar honom, den gröna lilla fiiiiiiina håriga Grinchen! Speciellt när han är en bebis, haha asså uh. Så många gånger som jag sett den filmen och ändå tröttnar jag ALDRIG! Så om någon vill göra mig glad när jag varit eller är ledsen, eller något liknande så finns den filmen. Fan, jag måste köpa mig en sån! Som jag ska visa mina små barn, när jag blir äldre. Haha, ärligt asså! Jag älskar filmen såååå mycket!

Orkar inte ta någon bild på mig just nu, har på mig svart tröja från Gina Tricot, beige kofta över från Gina Tricot och ljusa jeans med svarta lappar på från Nelly. Thats it, orkar iallafall inte ta bild så jag bjuder på några jag tog igår istället. Kram!


Åh, jag var sent ute med Ensam hemma 2, hade tydligen slutat för en halvtimme sen.. Hmhm! Aja, tittar iallafall på Teen Mom som jag älskar! Efter det tänkte jag se på Simpsons och därefter börjar min älskade film, Grinchen! 

Tänkte bara visa hur långt mitt hår är just nu och jag vill fortfarande klippa det.. Fast när jag tänkt efter lite har jag ändå tänkt, varför ska jag klippa det? Asså när jag säger klippa då menar jag typ hälften, om inte mer än hälften. Typ så som jag hade sist jag klippte det. 

 

Typ såhära, kanske. Uh vilket sug jag fick precis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0