Gooodbye

Hejsan bloggläsare. Är hemma efter ännu en arbetsdag. Blev först jobb på Kappahl och direkt efter fick jag skynda mig till badhuset för att jobba en timme där också. Nu är jag hemma och känner mig lite nere, tror att jag kommer bli sjuk (hoppas inte!!!!!) för det var ett bra tag sen som jag var i vattnet på badhuset och idag stod jag ute och väntade på storasyster som skulle komma och hämta oss. Frös ihjäl även om jag hade mössa och vantar och tjockjacka (med blött hår!). Men, det är bara till att hoppas på det bästa.

Nu ska jag fortsätta skriva med min älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hahah förstår det :p



Jo jag et, tog bara bort det från framsidan, fick inte bort den svarta klumpen runt om :(

2010-12-01 @ 22:04:41
URL: http://isolinde.blogg.se/
Postat av: MOA

fin blogg!

2010-12-02 @ 16:54:19
URL: http://atmoasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0