GRATTIS TILL MIG

Idag fyller jag 19 år!
22 december, många säger att det är så synd att jag fyller år två dagar innan jul men I don't care och jag säger det till personerna också. Haha, jag menar inget illa utan jag bryr mig inte om det är så nära jul eftersom att jag inte firar jul så det gör mig inte ett dugg!

Jag skrev ju i något inlägg igår eller förrigår om att jag inte bryr mig så speciellt mycket just detta året om att det är min födelsedag. Det är eftersom att jag jobbar och kommer nästan inte vara hemma så.. Dagen kommer ju bara försvinna. Men vad ska man göra liksom? 

Fast så är det ändå alltid kul att fylla år. Folk grattar och man känner sig speciell.

Grattis till mig!=)

Här är jag när jag hade tjejmiddag, fyllde 17 år då. Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0