HALKAN

Hejan! Är äntligen hemma efter att inte ha satt foten i huset på flera timmar! Vaknade kvart i sex i morse för att göra mig i ordning för att sedan bli körd till körskolan där vi sedan åkte vidare till Sturup. Där hade vi Halkan, fyfan vad jag var nervös. Det är därför jag var så nervös igår som jag skrev, hehe. Men det gick skitbra, det var skitkul. Man bara åkte runt där i bilen, hahahahha. Jag sa till P, min lärare att jag ockå ville snurra runt i bilen, så snurrade jag runt skitmycket han bara ja men du ville ju. Hahahhaha. Så kul var det asså! Nu är det iallafall avklarat.

Efter det mötte jag upp Karolina och vi åkte in till Malmö där vi shoppade lite. Fikade och snackade massor, jag hade skiiiitkul idag! Tack Caaarolineee! =) Jag köpte en mössa till syster och en skiiiitmysig kofta, en rosa.. Amela i rosa? Hmm.. Men den var jättesöööööööt så den blev min! =) Ville köpa allt i någon butik jag aldrig varit i förr, som Karolina visade mig. Shit asså! Måste dit snart igen!=)

Nu ska jag bara ta det lugnt. För jag har inte varit hemma sen 7 imorse och kom typ precis. Fatta?!???!!

Ha det så bra, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0