I WOULD DO ANYTHING FOR YAA (8)

Hellou!
Jag fick systers minneskort till mobilen eftersom att hon köpt en ny mobil och gissa vad jag hittar? Helt ärligt, och hon har inte sagt något! Haha. Jag gick in på bilder och hittar tre bilder på mig och min fina bebo. Två är sjukt fina tycker jag och den tredje är suddig men man ser ändå att det är jag och han, haha. Blev lite småarg på henne eftersom att hon haft dom i mobilen men inte sagt något, (på skoj asså) haha. Men jag har iallafall lagt in dom på datorn nu så det är OK nu!;)

Nu ska jag byta om och borsta tänderna för att sedan lägga mig ner och vila lite.. Imorgon blir det jobb, shit så fort det gått? Herregud!!!! Jag minns precis som om det var igår, att jag tänkte "hur fan ska jag kunna klara och ens orka av denna veckan, 5 dagar i rad, därav 3 dagar i rad med 7 timmar och dagen efter 5 timmar och sen 3 timmar. Efter att ha haft 5 dagar i rad veckan innan också." Men nu har jag klarat av alla förutom de sista 3 timmarna som är imorgon. Det är så jag tänker för att tiden ska gå fort, haha! Men det har fan gått läskigt fort! Sen veckan efter det blir det 4 dagar i rad, därav 2 dagar i rad blir 7 timmar och de andra två 5 timmar båda.

Men det blir nog bra, nu ska jag göra mig iordning. Kram & godnatt!


Så fina bilder! Från den fina kvällen tillsammans, ah. *Ler för mig själv!* Ser helt lyckliga ut också, hihi. Eller vad säger jag, "ser lyckliga ut"? *VAR LYCKLIGA* Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0