JULKLAPP

Hej!
Har precis kommit hem från jobbet, håller på att äta några mackor med majonäs på. Samtidigt tittar jag på någon film som heter Ice Age 3, har inte sett någon av filmerna innan men fanns inget roligare just nu! Iallafall, idag när vi slutade fick vi julklappar från Kappahl. Haha, asså fan vad snyggt! Jag öppnade min direkt när jag kom hem, för varför vänta till imorgon? Jag firar inte jul.

Det är en grymt snygg resväska, i färgen guld och det bästa av allt så står det KAPPAHL på väskan. HAHA! Fan va kul, när man reser så ser alla att man är en av kappahlpersonalen. Haha, diggar det som fan! Tacktack!=) 

Åh, känner mig helt slut nu men inte ska jag sova för jag ska titta på massa filmer ikväll. Hihi! Sen så jobbar man tre timmar imorgon och så får jag se vad jag gör. I think I wanna party! Men får se hur det blir om man kan åka in till Malmö eller inte.

Jag lovar att visa väskan senare! =) 
Kram.

Btw, blev inte all black idag eftersom att jag tog på mig en beige tunn kofta bara för att inte frysa sönder mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0