Kör slut på mig själv

God kväll. 
Har inte orkat blogga idag, för det första så har jag inte kunnat blogga under tiden jag jobbat men efter att jag kommit hem åt jag direkt och såg på Simpsons, Paradise Hotel och nu ser jag på Jersey Shore. Känner mig ganska så trött även om jag inte är trött, låter konstigt va? Men jag tror det är för att jag väntar mig en lång arbetsdag imorgon, börjar elva till sex så man känner sig lite seg inför det. Det är inte det att jag inte jobbat så länge innan, för det har jag. Har till och med jobbat längre än så, men jag vet inte. Känner mig alltid seg inför en lång arbetsdag även om det brukar gå fort. Så idag efter jobbet gick jag in till ICA och där handlade jag lite mat inför imorgon. Jag brukar alltid annars äta flingor med vanilj youghurt och efter att man nästan ätit hela förpackningen så tröttnar man faktiskt på det efter att ha ätit det i nästan varje dag. Därför tänkte jag att det får bli Piroger med lite gooood sallad och så köpte jag mjölk också för att ha det till flingorna som är kvar. Behöver inte äta det imorgon utan låter det stå tills dagen därpå eller någon annan dag då jag får för mig att äta flingor.

Skulle egentligen jobbat imorgon också och sen vara ledig men det blev så att jag behövs på lördag också så.. Sen veckan efter blir det massor, jag får lite småpanik.. Eller något? Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag blir det nästa vecka och förhoppningsvis får jag ledigt på söndagen. Men det jag mest har ångest för är på tisdagen, jag börjar jobba halv tolv till sju, men klockan tio på morgonen har jag körlektion och det är mitt eget fel som tar så tidiga tider man vafan.

Känner att jag verkligen håller på att köra slut på mig själv.. Vi får helt enkelt se hur långt det går..
Godnatt.


Bild från somras, kvällen glömmer jag aldrig. Haha, ohlord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0