Leggins

Tjaba, just nu är jag på jobb och jobbar hårt, hehe. Och medans jag gör det så får ni ett inlägg ni kan läsa under tiden.

Jag har inte visat er mina nya leggins, jag är ju typ beroende av leggins. Jag älskar leggins, har massor hemma. Alla olika, men en rolig sak är att jag inte har helt svarta, "normala" leggins, eller ska jag kalla det orginal leggins? Jag har bara massa med olika grejer på. Som dessa nya, massor med diamanter på och de är från Bik Bok. Sen har jag ett par som jag älskar, mest för att jag hade dom på TH's konserter när de var i Danmark och i Stockholm för de var så varma. Det var ju sjukt kallt ute! Men iallafall, de är från Gina Tricot och är helt svarta men har lite grejer på. Får se om jag kan visa er alla leggins, fast det kommer jag nog inte orka göra. Haha! Fast, man vet som sagt aldrig. Sen har jag ett par som också är från Gina Tricot, svarta, lite tunnare och där nere är det lite "lack". Sen har jag ett par hel lackleggins, Gina. Asså fan va svårt att förklara alla. Jag får nog ta och ta kort på alla någon gång. Får försöka att inte glömma bort det iallafall. Men jag har iallafall tagit en bild på de jag har på mig idag, med diamanter på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0