MAL JE OVO GRAD

Tjena!
Idag har jag bara jobbat, hela dagen. När jag slutade, vid sex så gick jag snabbt till ICA för att handla lunch till jobbet. Sen mötte jag upp storasyster som sen körde mig hem. När jag kom hem åt jag sjukt mycket, haha! Var riktigt hungrig, och det är inte så konstigt. Jag äter bara flingor på jobbet.. Fattar inte själv varför, någon försöker vara nyttig.. Hehe.. Men sen kan man heller inte äta samma heeela tiden för då tröttnar man.

Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara legat i sängen och tagit det lugnt för imorgon blir det en lång dag den med. Nu är det tre jobbdagar kvar och sen kan man bara försöka satsa all energi på en sak, efter det hoppas jag verkligen att jag kan få ta semester och bara njuuuuta lite åtminstånde.

Jag kommer återkomma om detta later, ha det great!=)

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. kul att du e med sötnos<3

2010-12-27 @ 23:39:41
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

Hej ! nu har jag utsett dagens cutiepie! kolla in om det var du som vann, om inte? ny chans direkt igen!

kramisar :)

hoppas du haft en bra start på dagen? :)<3

2010-12-28 @ 14:07:13
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0