NYÅR?

Finns inte så mycket att berätta, blir bara jobb hela tiden men idag är det sista dagen och sen blir jag ledig ett tag. Om de inte ringer in förståss. Men imorgon är det ju firande som gäller. Jag vet seriöst fortfarande inte vad jag ska göra, vi får helt enkelt se vart jag hamnar. Kommer bli kul & veta.. Haha, asså jag har ingen koll alls. Har ju bara jobbat och allt har gått så fort att man inte ens insett att tiden gått SÅ fort.

Det gick ju riktigt fort att jag inte ens brydde mig om min egna födelsedag, jag jobbade ju den dagen också så.. Och nu är nyår här, asså wtf?! Det är nyår och man ska vara taggad och glad men här sitter jag och inte känner ett skit, hahaha.. Känns liksom inte som nyår, känns som en helt vanlig dag. Jag kan säga att jobbet tagit slut på mig helt.

Jag får se vad som händer imorgon kväll iallafall. För jag vet att jag är ledig så vi får helt enkelt vänta och se om det dyker upp något. Nu ska jag iallafall ta och äta något, är hungriiiig. Sen får jag vila lite till och sen blir det jobb.

Hörs när vi hörs, guuuy's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0