Okej?

Haha.. Eh, vad ska man säga? Jag fattar inte varför? Så många gånger som jag färgat mitt hår i rött och ändå blir det rött på hårbotten och asså hela håret är typ svart men man ser lite rött om man tittar nära. Jag gör fel, det gör jag säkert. Men jag fattar inte vad isåfall? Jag tror att jag har för tjockt hår, så ser man inte det röda likabra.. Äh, fan vet jag. Det blev helt okej, så som innan typ fast glansiare.. Haha, asså ööööööh.. Jag vill ha mera rött!

Funderar på att klippa mig och det har jag gjort ett tag nu men jag tar aldrig tag i det ordentligt för att ringa.. Ahhhh.. Kram på er, blir ingen bild för jag orkar inte. Haha! Latefan.. Jaja, kramkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0