RIHANNA

Uuh, jag har tidigare skrivit att jag inte gillade Rihanna alls.
Och jag förstår inte hur man kan förändra sina åsikter så fort!
Jag och min vän Karolina var i Malmö för inte så längesen och
så visade hon mig en grym affär med sjukt snygga kläder,
som jag aldrig ens vetat fanns? Haha.. Iallafall så var vi där
och letade snygga kläder, affären heter Classels. Och så hör
jag en grym låt, jag märker såklart direkt att det är Rihanna
som sjunger. Efter det har jag försökt hitta låten på youtube
men har aldrig lyckats. Asså den var så sjukt bra och innan
ville jag inte ens lyssna på hennes låtar även om de var bra.
Men den hära var helt amazing! Så nu diggar jag henne, helt
sjukt. Men så är det? Haha. Nu inser jag hur duktig hon är.

Låten heter Whats my name. Här är den, asså sååå bra!
Sen så gillar jag Man down också, sjukt bra låt den också!
Här är den också, njuuuuuuuut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0