Sitter med hårfärg i håret

Tja!
Jag såg att Jay vann igår, hehehehe... Grattis! Jag visste det hela tiden ändå, (ärligt talat) kände det liksom på mig. Det var ingen hård match! Haha. Inte för att vara taskig mot Minnah (som om jag ens känner henne? HAHHA) nej men han var sjukt mycket bättre så man visste liksom redan vem som skulle vinna. Men så synd, han såg så nervös ut igår. Jag såg ju inte idol först men gick till vardagsrummet för att titta, då hann jag se det när det började fem i halv elva. Tittade bara tills vinnaren vann och hörde honom sjunga vinnarlåten en liten stund och sen gick jag och la mig, för jag jobbade tidigt imorse.

Fy vad trött jag var efter jobbet asså, uh.. Stod i kassan idag, som annars alltid. Men det är sjukt mycket skilnad när det kommer folk heeeeela tiden och man inte hinner pusta ut lite, än vad det brukar vara på kanske, onsdag osv.. Fy säger jag bara, haha! Fick helt ont i ryggen och allt. Ville bara lägga mig i sängen men kunde inte för det var helt lång tid kvar kändes det som. Men ändå gick tiden helt okej fort. Kan man säga så? Haha.. 

Imorgon skulle jag vara ledig för att vila och ladda hårt inför kommande vecka, men en blev sjung och jag får komma och jobba. Gör mig inget, känner bara att jag kommer vara sjukt död efter. Då tänker jag fira ordentligt! Hahaha. Men snälla som dom är så fick jag ledigt på måndagen istället, så snällt! Så måndagen får jag vila ut om jag kan såklart. Sen blir det fullt ös till och med lördagen.

Karna har också kommit hem så henne måste jag få träffa innan hon smiter iväg igen!=) 

Nu sitter jag och lyssnar på musik medans jag väntar på att tiden ska gå, har nämnligen i hårfärg i mitt hår. Vad kan det vara för färg tror ni? Haha, asså jag har blivit galen i rött hår så ja, jag var och köpte rött hårfärg nästan precis. Så, det är var som sitter i håret och försöker sätta sig fast. Haha.. Får hoppas det blir snyggt bara, för man vill inte gå till jobbet med fult hår. Haha, bra att jag valde just nuu.. Kunde inte vänta till imorgon då jag har en dag på mig att färga om? Haha. Strunt samma, det är iallafall snart dags för mig att tvätta ur det och föna, för att se resultatet. Jag kommer berätta hur det blev, är ni lyckligt lottade så lägger jag in en bild också. Haha, ohlord. 

Jag vek mina kläder för någon dag sedan men sen glömde jag att jag hade lite kläder i rummet också så jag tänkte vika de också. Sen får jag duscha och sen blir det tv, Sex and the City ikväll. Woopwoop!

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0