Städade hyllan


Resande hyllan för någon dag sedan och gjorde lite iordning. Kolla denna lilla hörnan. Är den inte gullig? Titta på vår fina bild tillsammans, hehe. Klockan är inte så fin haha, men gud vad jag älskar den. Det är den klockan jag mest tittar på när jag vill veta vad tiden är. Om jag inte tittar på mobilen såklart. Men annars är det denna och jag kan ibland få panik om den är lite vänd så jag inte kan se klockan! Haha. I love it! Ljuset som ni ser, jag köpte det av ett UF-företag. Vi hade mässa en dag i skolan och skulle försöka sälja våra saker, så mycket som möjligt. Så när vi gick runt lite så köpte jag ett ljus, haha öh? Skulle inte jag sälja? Utan jag handla istället. Jag har fortfarande inte använt det, jag är inte personen som gillar stearinljus för jag blir mest rädd att det ska börja brinna eller så. Men helt ärligt så vet jag inte varför jag köpte det? Haha.. Det luktade iallafall sjukt gott! Ni ser att det är ett vanligt rött stearinljus och det grun/blåa är typ lite sand. Fint! & Glaset som står där är från studenten, står AMELA & efternamnet! :)


En annan hörna, ser ni hårfärgen? Tre stycken som jag köpte i Bosnien. Det ser brunt ut på bilden? Hmm.. Det är iallafall röd hårfärg som jag tänkt lägga på efter ett tag.


Och med denna bilden vill jag säga att som ni ser har jag handlat Beyonce's nya parfym, ja vad gör man när man handlar parfym? Jag lägger det på hyllan och låter det stå där.. Varför handlar jag det egentligen? Asså jag måste seriöst bli mer seriös när jag handlar. Måste sluta handla onödiga grejer. Okej, det är inte så onödigt med parfym men när jag redan har fera stycken så är det de.. Aja, får skärpa mig vafan!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0