The Middle

Hejsan.
Skrev inte igår eftersom att jag var typ upptagen hela tiden, kan man säga. Var ledig så jag ringde och kollade om jag kunde köra istället för morgondagen (idag). Det gick bra, och sen åkte vi in till Malmö. Jag och syster och Melissa. Fan, varför åkte jag in dit ens? Haha.. Köpte massa grejer, men någon som är bra är att jag åkte dit för att handla mina snygga skor eller stövlar, boots. Vad ska man kalla det? Jag älskar dom! Sen fick jag också med mig tights från Bik Bok, Kofta från Veromoda och sen fikade vi på Espresso House, ofc! Var en bra dag det.. 

Idag vaknade man tidigt för att börja göra sig iordning för jobbet, en lång arbetsdag. Det gick faktiskt rätt fort idag ändå. Varför går dagarna förbi så fort? Shit.. Iallafall, sen blev det bara till att gå hemåt. När jag kom hem, startade jag min lilla laptop och där fanns min pojkvän, (på msn då) och väntade på mig. Så söt! Vi hade inte ens bestämt något! Så vi snackade lite och webbade lite, sen gick han. Såg också sista avsnittet av Desperate Housewives, shiit så mycket som hände. Spännande spännande!

Nu ser jag på The Middle, det är så himla roligt. Hahaha! Anyway, imorgon blir det jobb och efter det får jag skynda mig för att hitta någon fin julklapp och därefter får jag skynda mig hem till Hille för där kommer sen alla från Kappahl. Där vi kommer äta god mat och leka julklappsleken, sen kommer vi dricka lite vin och så vidare. Men jag tror nog att jag skippar vinet i med att jag aldrig tyckt om det och kommer nog aldrig att göra det heller. Hihi! 

Här sitter jag iallafall och lyssnar på sjukt bra musik, jag bara söker runt på Youtube och hittar grymma låtar. Massa remiiiiix. Blir man liiiite partysugen?!=) Jag kom på att jag kanske ska göra lite teori, vafan. Var några dagar sen som jag gjorde de, have to keep going oooooon!

Nu ska jag göra annat, kram kram.


Några bilder, tre av de är tagna igår och den utomhus är tagen någongång nu när snön är kommen. Haha, vet inte exakt när men whaev!=) 


Kommentarer
Postat av: Jakubelena

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 20:10:50
URL: http://jakubelena.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0