TIDSINSTÄLLT INLÄGG



Hejsan.
Som ni kan se på rubriken så är detta ett tidsinställt inlägg eftersom att jag jobbar vid den här tiden och kommer inte kunna skriva något inlägg. Därför skriver jag lite i förväg så det inte blir för tråkigt i bloggen medans jag är borta.

Jag tittade på några bilder från, ah jag minns inte vilken sommar det var men inte denna sommaren utan.. Ja, vad kan det ha varit? 2008? Jag vet inte, tror det var där något iallafall. Men åh vad jag saknar Bosnien, vill åka ner dit igen. Nu nu nu nu! Mest för att min pojkvän är där men ah, där är så himla roligt. Man går utanför huset och där är fullt med folk som man bara har sjukt roligt med. Här finns inte en enda människa!

Får börja planera lite om jag ska åka igen och när isåfall. Får prata med chefen om hur det blir i sommar, blir säkert full work. Hoppas iallafall att jag åtminstånde kan få någon vecka, två veckor ledigt eller något. Så att jag kan åka ner. Aja, vi får se.

& jag kommer återkomma om detta, hur det blir och om det blir något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0