Tidsinställt inlägg

Hejsan! Är just nu på jobb och arbetar hårt! Haha.. Jag fixat ett tidsinställt inlägg (detta då alltså). Jag vet att det inte är roligt när en blogg bara har ett nytt inlägg per dag men sen så kan man heller itne sitta vid sin dator hela tiden. Jag har till exempel sjukt mycket att göra, jag jobbar och seriöst nästan varje dag blir det. Och när jag inte gör det så gäller körskolan, då sitter jag och försöker plugga teori. Jag gör all in, haha. Asså jag måste faktiskt göra ett ärende på körskolan. De har ju fixat så man kan göra teori hemma också och jag har gjort det. Tydligen fanns det bara ett visst antal tester som man kunde göra och nu är mina slut. What? Jag fatta inte att man bara hade något antal tester som man kan använda hemma. Buh! Jag som aldrig hinner gå ner till körskolan för att göra teori. För seriöst, jag jobbar hela tiden nästan. Sen är tiderna också problemet, eftersom att börjar jag två så går jag inte ut förens halv två. Jag orkar inte för jag vill verkligen inte vara trött på jobbet och vill bara vila inför dagen på jobbet. Och när man sen slutat jobba så är körskolan stängd. Börjar man tio till två, då är det perfekt för då kan man bara sticka till körskolan efter jobbet. Men just nu har jag inte haft den tiden på sjukt länge så det går inte så bra med det. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Förhoppningsvis blir det inte lika mycket i Januari så man kan plugga som fan.

Idag är det iallafall en lång arbetsdag så ah, vi hörs seeen!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-20 @ 12:18:35
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Leia ♥

Vad jobbar du med? :)

2010-12-20 @ 13:18:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-20 @ 15:02:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0