TIRED

Haha, asså han är så go! Grinchen då, hahaha. Blev så glad av att titta på honom. Great great! Efter filmen körde vi till Maxi där jag handlade en ny smothie till jobbet, denna gången en av banan, annanas och appelsinjuice. Gott! Sen körde vi hem igen och sen blev det läggdags. Var så trött och är fortfarande trött.. Varför känns det så? Att man är extra trött när man är ledig? Jag skulle kunna somna direkt om jag la mig nu men det känns lite tidigt, eller såå. Vill göra iordning lite grejer först, sen kan jag lägga mig och sova en stund eftersom att veckan väntar hårt arbete. Har iallafall städat min hylla och lite av rummet, så nu sitter jag bara här. Är lite hungrig, ska man ta och äta något kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0