en dag i Malmö

Hej!
Ibland har man sitt "sug" för att skriva i bloggen, ibland har man bara inte det.. Därför har jag inte skrivit dessa dagarna.

Igår och idag har jag varit ledig, igår var ju allt stängt och jag gjorde inte så mycket. Var hemma och tog det lugnt bara. Idag åkte vi in till Malmö för att gå en runda i stan i med att jag aldrig annars hinner. Fyfan asså, haha valde helt fel dag att gå i stan i MALMÖ! Folk knuffades och man kom inte fram, jag svor massa gånger för vi går fint och så kommer folk och knuffas för att de ska "hinna" före alla andra med ett plagg. Vi stack från alla affärer, kunde knappt titta på någonting, haha. Fan, detta borde man seriöst spela in och sen visa hur de verkligen köttar sig fram!

Vi gick lite i Mobilia, och det var där det var flest köttande människor. Sen tog vi bussen till Entré och där kunde man iallafall komma fram lite. Jag hittade ett vanligt svart linne på Gina Tricot och som tur var blev det inte så lång kö när vi ställde oss. Sen så köpte jag en skjorta, lite tjockare tyg som jag alltid velat ha men aldrig hittat "den rätta". Nu har jag hittat en fin iallafall på Veromoda. Sen tog vi bussen till Centralen där vi åt på Max och därefter tog vi en sista runda på gustav adolfs torg också när vi ändå var igång. Där hittade jag en jättefin blus på Cassels, och en bruno banani parfym!=)

Så, där är kläderna jag köpt idag. Sen är kladdkakan jag kladdar med just nu, hihi. 

Nu har MADAGASKAR precis slutat så nu ska jag se om det finnas annat roligt på tv!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0