Ändringar

Det klyddar & klyddar, kan inte göra något annat här än att klydda! Jag orkar iallafall inte ändra om något. Fick för mig att ändra lite här på bloggen, ja om ni ser ändringar så ser ni.. Gör ni inte det, så får det väl se ut så ;P Jag ser just nu att det sparats som jag ändrat om, men man vet aldrig eftersom att hela sidan precis laggade och stängdes av. Jag har ingen aning, men vi hoppas på att det stannar kvar iallafall. Jag har bara ändrat två grejs, så det är inget stort..

Blev jobb innan, gud vad jag saknat det! Tyckte det var sjukt kul att komma tillbaka och till och med ha ansvar för det idag också, haha.. Tyckte det var lite kul att jag fick ha ansvar för det idag även om jag inte jobbat onsdagar på sjukt länge! Jag hade ju glömt liiiite ju. Men ja, jag fick det iallafall. Det var iallafall jättekul att få komma tillbaka! Vet inte än hur jag gör, om jag kommer vilja jobba onsdagar igen eller inte.. We'll see!

Efter jobbet hälsade jag på någon och sen blev det hem, mat och dusch. Nu funderar jag på att lägga mig eftersom att ögonen är halvt stängda och munnen kan inte vara stängd i en hel minut av allt gäspande. Vi hörs när vi hörs! Imorgon är det praktik som gäller! (har jag kommit tillbaka in i bloggandet eller? Märker ni att detta är det andra inlägget idag, haha wow! Man vet aldrig. ) Ciao.

Åh, gillar inte detta alls. Nu råkade jag klicka på någon ful knapp som gjorde att hela texten blev kursiv! Går inte att få det normalt igen.. Jaja, nöjer mig med detta då man inte får det som man vill. Ska sluta skriva nu innan någon annat också kommer och blir konstigt. Ha det bra, sov så gott! Kram.


Drickan är inte min, det var kvällen
då jag inte fick dricka någon alkohol
pågrund av tabletterna.

Kommentarer
Postat av: Bavve amin - My haters are my motivaters

Skriv på facebook istället tycker jag, är inte msn typen ändå :D Kram!

2010-02-20 @ 23:16:35
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0