Dagens klädsel

Tänkte att jag likabra kunde passa på att ta bild på hur jag ser ut idag, vad jag har på mig.. You gettttit :) Blev lite många bilder men fick inte med allt på samma bild och jag orkar inte göra om allt till en bild och lägga in varje bild till en, på paint. Ja ni fattar, så det får bli såhär, ni vet ju hur lat jag är! ;D

Idag blev det en söt tröja från H&M
Jeans från Veromoda
Ringar - öh, ingen aning! Fått alla från storasyster!:)
Armband - hah, samma här.

Diadem - Lol HAAH.. Det är från H&M
Glasögon - specsawers HAHAHHA..

Herregud, uttråkad. Jag skojade med att glasögonen skulle vara med, haha!





Sen blev det en bild utan glasöögonen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0