God morgon

Godmorgon på er cookies! Hihi, hoppas allt är bra med er här är det helt okej. Sitter just nu och ser på våra bästa år, förvånade? Haha. Serien är så konstig att jag inte fattar någonting just nu, men det är inte så konstigt eftersom att jag inte följt det ända hit. Fast, whaev. Tycker bara att den jäveln Chelsie eller vad hon heter ska typ dö eller något!;P Haha.. Inte bokstavligt talat men ni fattar väl, hon förstör för Bo och Hope, hm! Mina favoriter i hela serien. Hon dödade till och med deras barn Zack!

Aii, ska inte sitta och prata om någon serie... Heheee.. Idag, mina vänner! Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller min bror ett år till, grattis grattis grattis! Och detta betyder då att jag ska ta med honom till stan så får han välja vad han vill! Tror vi kommer hamna bland kläder, fast något annat kanske han blir sugen på också, vi får väl se när vi sticker dit.

Nu tänkte jag bara kolla runt här på internet, se om det finns något nytt att titta på och så ska jag ta det lugnt. Ni får ha det bra! Kram.


Nyvaken Amela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0