Im home

Hejsan! Hoppas allt är bra med er, här är det helt okej är bara lite trött efter jobbet. Idag stack jag ju till stan för att handla presenter till Lillebror som fyller år idag. Vi hade lite brottom, vi borde nog ha stuckit mycket tidigare i med att han skulle pröva massa jeans och sådant innan köp. Så där gjorde vi ett litet misstag, haha! Han ville nämnligen hem med pappa vid halv fem tiden så vi fick vara klara då. Vi stack runt halv fyra tiden och var väl i stan vid fyratiden. Inte mycket tid på oss! Haha.. Så vi gick till JC direkt eftersom att det var där han ville in först. Hittade ett par Chinos i beige för 499;- och de ville han ha såklart så det fick han. Klockan blev mycket men vi snabbade oss i ännu fler affärer. Det blev H&M, hittade inget där. Sedan blev det Kappahl och där hittade han jeans men som inte fanns i den storleken vi letade efter men istället fick han ett skärp med sig för 149;-. Ja, det var väl det. Sedan fick vi skynda oss till pappa, lämnade honom där och sen gick jag för att möta upp syster. Det blev heller ingen fika idag, snyft. Jag tycker det blev ganska lite presenter till honom från mig, synd att vi inte hade lite mer tid. Kanske, kanske! Får vi gå in igen till stan och handla någon dag då jag har tid eftersom att just nu så känner jag mig så himla stressig att jag måste göra jättemycket men vet inte var jag ska börja.

Ja, efter stan jobbade jag och sen blev det hem. Nu ska jag spela lite kort med syster, älskar att spela kort! Hihi.. Ska ta ostbågar och dricka, sen ska vi sitta och spela tills morgonen kommer! Haha, nej jag skojar.. Nu ska jag gå, ha det bra! Kraaaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0