^mat

Hoj. Sitter och är vrålhungrig! Finns inget roligt på tv ikväll, nehepp.. Vad ska man då göra? Fast jag känner mig helt död nu. I love it! Blir helt trött efter, men nu sitter jag och väntar på att mina potatisar ska bli klara som ligger i ugnen och blir varmavaaarma! Sen ska jag äta dem med keso. Fatta så gott! Det var min favorit innan (fortfarande) men innan åt jag alltid detta till Ghost Whisper (stavning) varje torsdag tror jag det visades. Gud! Haha, kunde inte titta på det utan maten.. Det gick inte! Men sen slutade jag se på det och slutade äta det, man tröttnar ju med samma mat hela tiden ai? Men nu var det ett bra tag sedan jag åt potatis i ugnen (kallar jag det) så ikväll ska det ätas. Har redan ätit pommes från Akka Grillen med mild sås och sen åt jag också en blandning som mamma gjort med ägg, supergott!


Nu blev mina potatisar klara, mumsmums! Kan knappt vänta, hih.. Ha det bra youall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0