Movienight

Hejsan! Idag har min dag bestått av jobbjobb&jobb.. Började klockan 09.00 och slutade 16.00, när jag kom hem har jag bara hjälpt till här hemma med tvätten. Inget annat, så ni kan förstå att jag är ganska så hungrig. Ska hjälpa till lite till och sen väntar ett varmt & skönt bad med en bok i handen, vilket jag ser fram emot. Vill verkligen vila ordentligt! Ska ta hand om mig själv ikväll, tänkte jag. Efter badet och vilandet hade jag tänkt se film ikväll, det verkar vara bra filmer ikväll. Ni vet ju att jag älskar kärlekskomedier! Och det är det som ska visas ikväll, hih. Men vet bara inte vilken jag ska se, finns på tv3 och tv5 klockan 21.00. Ja, ni kan ju gå in och kolla själva, www.tv.nu så ser ni vad jag pratar om :) Orkar inte kolla upp vad de heter, hehe... Men båda verkar bra, vi får helt enkelt se när dom börjar.. Så får vi se vad jag vill titta på:)

Btw, fick en jättesöt grej idag! Säger inte av vem, ulala! HAH.. Nu kommer ni tänka mycket va?! Men ni kommer ALDRIG gissa rätt. Haha, herregud. Iallafall, det var en liten "box" med fyra chokladhjärtan i, skitgulligt!

Nu ska jag snabbt till källarn och sen blir det avslappning! Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0