Utkast: Feb. 22, 2010

Okej. Jag ska inte dampa, jag ska inte bli arg! Haha.. JO!!!!! Nej men jag skrev precis ett helt jävla inlägg och så hackar internet och sidan måste klickas bort. Wiho, jag har ju sån tuur jag! Ph... Orkar jag ens skriva om allt? Kan kortfatta lite..

Angående de klyddiga inläggen innan som bara kommit från hjärtat direkt, utan att jag kollat genom inläggen innan jag publicerat dem.. Ja, jag har inte så mycket att tilläga om dem eftersom att de får bli som det blir. Jag tänker heller inte berätta något förens jag vet att det är glasklart, vilket det kommer ta tid för. Vet inte riktigt när jag kommer att berätta men jag vet att jag kommer att göra det, så don't worry! Det blir antingen innan eller efter och jag tror det blir efter för då är det ju redan gjort, eller ja gjort och gjort. Då har det redan hänt så då kan jag lika bra berätta om det hände något eller inte. Aiight? Men det kan komma fler inlägg som blir konstiga, där jag bara skriver av mig lite kort eller långt, vem vet. Då kan ni iallafall bara strunta i de, okej? Nu glömmer vi detta änsålänge.

Jag har inte sagt att jag har sportlov, superskönt! Är ledig hela veckan förutom på lördag och söndag då jag ska jobba. Sedan kommer hårda dagar, shit!

Idag har jag varit ute en kort stund, skönt. Sen blev det hem och nu sitter jag och tittar på en film som heter Spanglish, den började klockan 21.00 på tv3 och jag har tittat på den sedan dess. Den är faktiskt bra och jag har en liten känsla av att jag tittat på denna film en gång tidigare. Men minns inte riktigt ändå! Hihi.. När filmen slutar funderar jag inte på att lägga mig, inte än. Det är ju lov nu så varför behöva lägga sig tidigt? Haha. Nej men vi får se vad jag hittar på med, har jag inget att göra så får jag väl ändå sova.

Nu ska jag fortsätta se på filmen innan jag missar hela. Ha det superfint, sov gott! Kram.


Det var en person som seriöst frågade mig om jag ville byta mitt älskade THarmbarn mot någon grön grej som man har runt armen. "Armband".. Haha, asså okej.. Personer som frågar sånt, känner verkligen inte lilla mig. Jag blev först chockad och började skratta, tänkte.. Ett skämt.. Hahaha, asså neej.. Jag byter inte bort mitt älskade armband mot något annat.. Grejerna jag har med TH på eller från TH bevarar jag, det är inget jag någonsin skulle bytt!

Och jag kom på att jag inte visat my new mobile! I love iiiiiit.. Åå ja, ni ser rätt. Jag använder svart nagellack just nu, nu när det är lov är det klart att jag tar chansen och använder nagellack. Såklart ska det vara svartsvartsvart! :) Tyvärr får jag ta bort det innan helgen. Buhu! Men imorgon ska jag nog fylla på det på nytt!:) Ah! Lägg märke till vad klockan är på mobilen, seriöst. Jag tog bilden precis innan jag började skriva inlägget. Jag skrev ju också att allt försvann för internet hackade! Så jag fick skriva om allt, men sen hackade det igen så jag fick lite damp där ;P Haha.. Men när jag loggade in på blogg.se så fanns inlägget i utkort, vilket var tur! För annars hade jag bara skrivit en mening med att jag försökt skriva ett inlägg två gånger och att båda gångerna hackade det, att jag inte hade nerver för att skriva om ett nytt. Heheee... Men allvar, kolla klockan! 22.16, nu är klockan 22.53... Jag kan bara skratta! HAHAH.. Omg!


Hehe... eh.....

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh tack :D

2010-02-23 @ 08:26:45
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar;Aha hehe :) konsert som inte blev av ? =) :( jag lyssnade på dom när jag var yngre.

2010-02-23 @ 09:08:36
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0