Wharrrrraaaa

Ska lägga mig när som, vet inte varför jag inte lägger mig än.. Ögonen är ganska trötta efter att ha varit i varmt vatten idag på jobb. Satt ju och gäspade minst tio gånger under fem minuter, haha! Jag borde nog lägga mig nu? Har smörjt in kroppen med en jättegod luktande kräm och ja, jag ser inget annat val än att gå och lägga mig. Varför ändå sitta uppe? Hehe... Fast man vet aldrig, jag kanske stannar uppe iallafall! Wharraaaa, nu ska jag gå. (Läskigt! Vad är det för ord? Det bara kom fram, från ingenstans... Hmm.. Wharrraa.. Säger man det låter det som "WARRA" eller hur man nu ska stava det, men ni vet när araber kallar på varandra, eller säger "skynda" tror jag det ska betyda om jag inte hört fel någonstans? Jajajjaa..) Godnatt!


Haha ohgud! Detta inlägget skulle publicerats igår men jag fick lite damp eftersom att internet hackade.. Shit vad det ska hacka här hela tiden! Så, här får ni det. Det är ju såå viktigt så ni måste verkligen läsa detta! 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0