A hard work work

Hejsaaan! Jag har nu äntligen kommit hem från jobb och jag kan säga att jag är helt slut! Jag orkade inte jobba idag och det visste jag redan igår, för igår ville jag inte jobba just för att min kropp är slut men det är ju jobb och det kan man inte bara strunta i och idag hade jag verkligen jättesvårt att gå upp, pustade hela tiden och var så arg på mig själv. Jag helt enkelt orkade inte! Och min rygg är död, jag vet inte vad som hänt. Det måste ha varit allt arbete, för jag har ju inte gymmat på flera dagar nu och jag har inte gjort något annat för att skada ryggen. Men jag har iallafall sjukt ont, kan knappt röra mig utan att få ont. Buh... .

Det gick iallafall bra idag, vi var en extra, hade en praktikant så det blev lättare! Men nästa söndag :(((( Då har alla fått lön också och det är då det kommer komma fullt med folk, synd om mig! Hehe... .

Nu kan jag inte sitta här och skriva mer, för jag har massor att göra! Ni får ha det så bra, så hörs vi senare. Kram!


En bild jag hittade på internet från 147 dagars! Inte den bästa bilden, men ändå! Haha, my head!!!!

Nu slutar jag skriva, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0