Anonym om TRÄNING:

Anonym om TRÄNING: Hej kan du berätta lite om din skola/linjen, hur klasserna, lärarna och schemat är? tänkte nämligen söka dit nu till höst så vill veta lite om skolan! hade varit tacksam.

Hej Anonym! Låter skojskoj! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, skolan är super enligt mig. Klasserna, ja det vet inte jag.. Min klass? Hmm, den är väl bra. Jag trivs och har alltid kul när jag är i skolan. Vårt schema är också bra, tycker jag. Slutar inte alls sent om dagarna, har/hade sovmorgon två dagar i veckan. Men nu när den nya terminen börjat så ska vi också praktisera varje torsdag och fredag. Vilket betyder att sovmorgonen vi brukade ha på fredagar är borta för de flesta (inte för mig, för jag börjar senare till praktiken). Det är bra.. I andra och tredje året får man också praktisera två dagar i veckan i en hel termin vilket jag tycker är jättebra då man lär sig andra saker. Ex hur det kan vara på ett jobb osv osv.. Ja du fattar, hoppas jag. Jag vet inte vad jag mer ska säga, jag hoppas du är nöjd med svaret iallafall! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0