Dags att planera?

Jag dör! Är så himla trött, vilket betyder att jag verkligen borde gå och lägga mig nu. Vad gör jag ens uppe vid denna tiden? Varför är jag uppe vid denna tiden nu för tiden? Det är inte "jag". Det brukar jag aldrig vara, jag la mig alltid vid tio elva tiden förr.. Jaja, kanske för det är lov? Det ska iallafall ändras snart!

Vet ni? Skolan börjar ju igen den 11 januari, en lektion på måndag och tisdag och det blir Engelska B därefter slutar vi just för att lärarna som har Handel ska någonstans, jag minns inte var eller vad det nu var. Så vi är lediga den tiden! På torsdagen den 14e januari börjar praktiken igen och denna gången kommer jag vara på Gina Tricot i Trelleborg. Jag ser fram emot det! Hihi.

Och, nu när man ändå är arton år så funderar jag på att börja gymma.. Ska man? Jag tänker mer på, (åh jag med mina ursäkter) att jag går i skolan, har två jobb, kommer praktisera torsdagar och fredagar ungefär hela dagen(?) och PLUS att jag vill börja övningköra snart! Tycker att det är dags nu, (inte än(A)) haha.. Men ja som ni ser, rätt mycket på G men jag vill ändå chansa och försöka! Men det ska heller inte bli för mycket.

Skola, läxor med mera, vardagar och det tar man först.
Jobb, helger och någon gång efter skolan, då man kan.
Praktik, torsdagar och fredagar ett måste (har med skola & göra).
Körkorts planering (?), ja det krävs väl ganska mycket tid till det?
Gym, kan väl göra då och då om man har tid någongång..
FRITID...

Ah, jag har ingen aning om vad jag ska göra.. Får fundera lite extra mycket på detta och efter att jag funderat för mig själv får jag väl ta och snacka med de som är "inblandade" i detta, ex jobb med mera.. Så jag kan få lite mer tid åt det andra viktiga jag vill åt. Ja jag hoppas ni förstår vad jag försöker komma fram till..

Oj, skulle inte jag sova? Istället sitter jag här och skriver onödiga stuffs.. Ska ta och hälsa på toaletten nu och sen blir det soooooova, så skönt! Nu får ni ha det så bra, godnatt på er som inte somnat än och ni som redan sover, hoppas ni sover gott! Kram och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: angie

Hejhej! Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar eller 2! =)

2010-01-06 @ 03:45:43
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0