Godnatt

Nu borde jag och ska jag lägga mig. Men jag vill inte.. Jag skulle vara smart och låna systers sak som man, hur ska jag nu förklara detta? Ni vet en sån kabel man får till sin ipod för att lägga in låtar på den? Som man kopplar in till datorn, den! Och så brukar man få eller köpa till en liten sak som man kopplar in i eluttaget (stavning?!) och kopplar in den kapeln man har till datorn in i den lilla saken, så kan ipoden laddas så istället för via datorn. Det gjorde jag idag, i flera timmar.. Vet ni vad jag sen kommer på? Jag ser att den inte lyser och inte laddas men jag tror såklart att den gör det iallafall.. Men när jag sen skulle lägga till två låtar till på ipoden så kopplade jag in den i datorn, vad händer? Den börjar laddas.. Hmm.. Smart Amela, väldigt smart! Jaja... Så nu har den laddats liiiite bara, men vafan! Vill inte stänga av datorn än, vill att den ska fortsätta laddas så jag kan ha den imorgon. Åh..

Just det, guys! Tyckte att det gick bra på gymmet igår så imorgon ska jag och Minela skriva in oss hade vi tänkt.. Fast jag känner mig osäker, whyyy? Varför ska jag alltid känna mig osäker när jag ska göra något jag velat göra skitlänge och när dagen väl kommer vill jag men ändå inte, ska alltid vara osäker! Åh, jag ska göra det bara för att!

Imorgon blir det mycket. Först skola, sen blir det stan för att lämna ett papper till Skatteverket, hade fixat med banken men finns bara en liten grej kvar. Sen ska jag jobba och efter det kommer Minela till stan och då ska vi till gymmet. Kommer nog också gymma lite imorgon, får se! Tar med kläder fall i fall. Så jag kommer vara hemma.. Ja, vem vet.. Runt åtta eller nio? Inte tidigare iallafall. Kanske sju, vet inte än. Men ni fattar! Och det är då det kommer uppdatering i bloggen också. Så, håll i hatten, ha tålamod. He he...

Nu måste jag sova, skiter i att den inte fulladdats! Sovgott!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0