Gott nytt år my friends

Hoppas ni haft en super rolig nyår för det har jag! Jag har haft hur kul som helst förutom några småsaker men vem bryr sig om dom när kvällen blev lyckad förutom det! Hahahhaa, ohnej! När vi skulle hem, väntade på bussen och så kom det några vänner till Selma som körde oss istället. När vi ska in till bilen kommer det en kvinna, full som faaaan. Kommer fram till oss och säger två top models och slår mig på rumpan med sin handväska. HAHAHA, okej? Vi aktar oss och när vi ska in i bilen så kommer hon efter oss.. När alla satt i bilen går Karna ut och vill slå henne men som tur är kommer en man och tar bort kvinnan. Hahaaa, asså herregud som jag skrattade i bilen.. Konstig kvinna.. Annars har jag haft riktigt skoj! Bilder kommer när jag fått dom av Karna. Btw, kvällen blev inte som tänkt. Vi skulle först på hemmafest och sen ut på klubb men vi stannade på hemmafesten resten av kvällen också. Var rätt nice så varför dra?:D Efter festen blev det mat på Mxxis.

Nu är jag ganska sugen på något att äta, något gottgottgott. Vi får se om jag orkar gå upp och äta något, får se.. Är rätt seg idag, vill inget annat än att sova och få i mig något att äta även om jag inte orkar! Haha..

Här är iallafall någon bild på mig, right now.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

har du några favoritbutiker när du shoppar kläder? =)

kramar!

2010-01-01 @ 15:46:51
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0