HEJ!

Tjabaduuuuda! Hoppas att allt är bra med er där ute, här är det iallafall. Har varit och jobbat några extra timmar för att någon annan inte kunde. Sen gick jag mot skatteverket och jag hatar att jag bott här så länge och ändå inte vet var vissa "viktiga" grejer ligger. Det stod på en lapp att de flyttat skatteverket till gamla posten, ööööh? Så jag gick hem, blev arg! Haha.. . Men smarta jag hade fått en lapp hem som jag kunde fylla i och lämna in det till min bank och jag går runt och letar efter skatteverket? Hm.. Jaja, jag har iallafall fyllt i allt jag kan, finns bara en grej som jag måste fråga pappa och sen är det klart. Kan lämna in det imorgon, eller så får syster göra det.. Om jag inte hinner, jobbar juuu.. Jaja..

Inför ikväll är det fixat iallafall, blev ju klydd som jag redan berättat med biljetterna. Men det är fixat och klart nu, i hope hahaha..

En grej, varje gång jag vaknar sent (tolv, ett eller senare) så blir jag alltid så trött på kvällen, vill bara lägga mig men ändå står jag ut och lägger mig sent.. Eller jag har ju gjort det några dagar i rad under lovet. Men när jag vaknar tidigt (sju, åtta) så blir jag inte lika trött på kvällen.. När jag säger på kvällen menar jag runt 7-8 tiden. Men eftersom att jag vaknade klockan tio igår så somnade jag runt elva tiden på kvällen också. Vilket var skitbra! Just för att jag skulle upp så tidigt imorse och för att börja bli van inför skolan. Super, får se när jag lägger mig ikväll då.. Morgon dagen verkar vara hell :(((( Nej, negativa ska vi inte vara.

Just ja! Snart börjar praktiken, på tooorsdag! Det är iallafall ett plus, man får sovmorgon (jag gör det iallafall) ha ha.. Börjat tio en dag och elva den andra, skönt! Men slutar sent, inte lika kul ;P Hah.. Vad mer? Nja, inget wow.. Nu ska jag ta ett varmt och skönt bad, mmmmm.. Ha det bra, kram!


Bild för någon dag sen! Bjuder på den sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0