Hemma från stan...

.... dags att gå dit igen! Hej förresten, hoppas allt är bra med er. Här är det kanon förutom att det iiisar om öronen.. Har precis kommit hem från stan, var och kollade på en Peak tröja på MQ som jag ska ha. Något jag kollat in rätt länge men aldrig vågat handla, vet själv inte varför. Sån är jag, osäker som en liten mus. Iallafall, jag är hemma nu och har packat ner vad som behövs, ska nog förbi skatteverket också (om jag hittar det he he) sen får vi väl se om jag hittar något annat i stan som jag kanske skulle vilja ha. Under systers lunchrast så åt vi mat på Istanbull, för mig blev det en margareta pizza med kyckling och mild sås, + sallad såklart. Nu ska jag klä på mig och dra. Vi hörs, kram!


Fick denna bilden av Minela igår, sött!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0