Jag idag

Hejsan! Jag är hemma från skolan och känner att jag bara vill lägga mig ner och sova bort hela dagen men det vill jag ju ändå inte, hah.. Vet inte varför men har haft ont i mitt huvud idag, ganska mycket också. Trött som vanligt också, men nu är jag inte tröttrött utan trött av att "tänka" känns det som, men jag har ju inte tänkt mycket idag. Ni fattar?

Jag sitter iallafall hemma nu och hade tänkt ta något att äta + nyponsoppa inget liv utan det! :) Fast innan det tänkte jag diska undan lite disk innan jag blir för trött för det och går och lägger mig i sägen i rummet. Så det får göras först. Men innan det, blir det musik på hög nivå så jag kan dansa till den medans jag diskar, blir ju alltid lite roligare med musik till!;)

Vi hörs nog efter att jag diskat. Ha det bra, här är bild på hur jag ser ut today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0