Just don't get it

Okej? Haha.. Skum statistik, ena dagen flyger det upp och andra dagar är det normalt. Asså, jag förstår inte vad det är som intresserar folk att statistiken flyger upp helt plötsligt. Igår steg den rejält, seriöst. Jag skrev ju inget intressant.. Den var uppe ganska högt igår, innan jag ens hade skrivit något alls. Kanske väntade ni på bilderna? Haha.. Skoja.. Jaja, skitsamma, ska inte klaga!;)

Jag är iallafall hemma från skolan nu och är trött och hungrig. Tänkte kolla om det finns något skoj på tv, sen hade jag bara tänkt ligga här och dega.. Ikväll blir det möte också, det får jag inte glömma.

Tänkte, att jag ser film nu eller något skoj på tv om det nu finns, så kan jag också fixa någon mat. Kanske plugga? Just ja, jag måste låna en bok till engelskan som ska läsas. Jag är nöjd idag, för idag pluggade jag på lektionen haha! Vi hade läsförståelse och hör! Me like! Jag gillar inte att göra det, haha neeejdå! Utan att jag verkligen försökte lyssna osv:) Haha..

Ja, vi hörs väl sen då! Här är någon bild på hur jag ser ut idag. En trött Amela idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0