Kalender

Ni minns väl min snygga kalender med Tokio Hotel på? Fast den jag har är ju för året 2009, som är slut.. Jag hittar inte deras nya till det nya året! Jag blir galen och ledsen. :( Jag tänker inte slänga eller ta bort den jag haft år 2009 tills jag hittar den nya. Fast även om jag hittar den så kommer denna inte åka i sopan! Never! Denna kommer antingen hänga någon annanstans eller så lägger jag den på hyllan någonstans. Nej jag vill inte att den ska ligga... Bara ligga och inte synas som allt annat! :/ Iallafall, så kommer min kalender att sitta kvar även om den är gammal, på väggen tills den nya kommer. Om jag inte hittar den, :(((((( så får denna äga väggen detta året igen HAHA.. Och, tänker inte ta en annan för Tokio Hotel SKA finnas på väggen ÄVEN som kalender ÄVEN detta året också! :) Jag ska ta en titt lite på internet och leta..

Efter att jag letat hade jag tänkt skriva av mig lite, nej inte här. Här har jag skrivit tillräckligt mycket för idag! Haha.. Utan jag tänker mer på mer personliga stuffs, jag har mig en liten boooook/häfte där jag skriver ner saker när jag känner för det.. På engelska skriver jag det, bara för att! Haha.. Amela behöver en dagbok.. Men ingen dagbok, bara något jag kan skriva.. Skriva ner känslorna! Haha.. Ohlord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0