matmatmaaaaaaat

So, I'm done! Gick fort, hih. Nu har jag lagt fram mat som jag ska äta, mammas mat är godast! <3 Har också tagit fram min älskade nyponsoppa och såklart coca cola, men jag vet inte om jag står över. Om det bara blir nyponsoppa till eller om coca colan också vill vara med idag. We'll see vad magen säger! Haha.. Medan jag äter hade jag tänkt kolla världen på internet, hee hee..


Nackspärr......

Jag måste påminna mig själv, därför skriver jag det här.
Ett inlägg om Die Karina will soon come if I don't forget ofc!


Kommentarer
Postat av: karna

Jaa modell, o dina nya bilder, de du redigerat, gör dig ju inte mindre till en modell.. Så sutiiiiii.. Bli Biff nu, så du kan slå ner nåns fru ;D HAHAH X)



haahah awww blev du, så söööt :D <3 <3 <3 :D Wiiie! Saknar dig alltid :(



Bio, grrrrr. ;D GAHAAHA.. skojja, men jaaaaa aufan att jag vill till Malmö med dig med, Cruisa till City Gross och köpa pasteta... Maaah <3 ciaaaao zigiii <3

2010-01-19 @ 18:53:50
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0