Mini-shopping

Hejsan sötnosar! Jag har kommit hem från stan, var och tittade en kort stund. Blev chockad när jag ringde syster och undrade var hon var, det är ju en helgdag och då ska väl inget vara öppet tänkte jag.. Men neej, stan var öppet till fyra idag. Så jag skyndade mig dit och hittade en jätte söt kofta på Gina Tricot. Har ju inte varit på stan på jättelänge, så man får panik om man inte går dit.. Nu har jag iallafall fått det klart och såklart har jag försökt ta en bild på koftan.. Går inte så bra med cammen.. Men jag funderar på att köpa en ny digital kamera, låter bra?:) Iallafall, efter att vi var på stan så gick vi till Wook House (namn?) och åt kina mat, för mig blev det friterad kyckling och ris med sötsur sås, MUMS. Så nu är Amela mätt, great.. Efter maten blev det statoil för att prata med systers kompis, där hittade jag mina favorit tuggumin som jag fick med mig, mumms.. 

BTW!!!!!!!!!!!! Idag innan jag stack till stan satte jag igång ZTV och vad ser jag? AAH, blev galen! Kär på nytt! Tokio Hotel med Automatic! GAAAAAAAAAH:D Höjde skit högt, snacka om att grannarna säkert vill döda mig nu! Fast dom vet ju inte att det är just JAG:D Hahhaha (A).

AHHHH:) KÄRLEK!


Något ni kommer hitta nästan varje dag på mig!:) Haha, nya favoriterna!
De gula är mina favíiisar:)

Gullig va?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0