Music, bom bom!

Hello! Nu tycker jag att det är läge för ett inlägg. Hehe! Har inte tyckt att jag skulle skriva innan och inte orkat heller så det får bli första inlägget right now! Hoppas allt är bra med er, här har man huvudverk. Varför, tro? HAHA... Jag har försökt plugga hela dagen efter skolan, har det gått bra? Nah, jag vill ju inte ljuga! Varje gång jag tar upp pappren för att börja plugga så blir jag jättetrött! Jag la mig ner för att försöka vila lite också medans jag försökte plugga, vad gör jag? Jo, jag somnar till med pappren på huvudet. Hehe.... Så där har ni, typ hur kommer det gå på provet imorgon? Whups..

Istället, fick jag en liten kick! Satte igång musik på hög nivå och sitter och mimar lite, hehe! Ser även på Simpsons, fast det är slut nu.. Så någon annan favorit börjar nu, direkt efter.. Ska packa ner mina grejer som jag ska ha imorgon, innan nästa serie börjar. För så trött som min kropp är så tycker jag att jag ska få sova lite extra länge imorgon hehe! Börjar lite senare också så det är skönt, så imorgon när jag vaknar är det bara till att borsta tänderna, tvätta ansiktet, klä på mig, ja ni vet allt sånt! Ska köra lugnt imorgon eftersom att jag ska gymma imorgon. Ja, ni läste rätt hehe! Men denna gången kör jag alone time! Ska försöka köra så gott jag kan och så mycket OCH så länge jag kan just för att jag skippat så många dagar. Jag bryr mig inte, ska inte låta annat hindra min träning så jag får göra så gott jag kan och så ofta jag kan så ska jag pallra mig dit.

Ja just det, finns massor med grejer som jag måste fiixa med imorgon, buhu jag vet inte vad jag ska ta mig till, hah.... *s&b*g*s*c*gt*...... Ja ni fattar, eller det gör ni ju inte men whaeva!=)

Nej nu ska jag fortsätta glo tv, orkar inte med plugg.. Just nu vill jag bara springa så mycket jag kan och trötta ut mig själv, komma hem och duscha, sedan lägga mig för att sova.. FATTA så skönt detta låter, när jag själv läser om denna meningen blir jag bara mer och mer sugen på att sticka dit. Men inte nu, inte idag.. Tomorrow.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Mattias

fina bilder =)

2010-01-27 @ 21:22:08
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0