OMG OMG OMG JAG ÄR GLAAAD

(Varnar er läsare, innan ni börjar läsa inlägget kan det vara lite konstigt. Är riktigt glad och speedad just nu, så det förklarar inlägget. Ni förstår när ni börjar läsa, kan vara lite konstigt och "glad människa" i vissa meningar. Yeee you get it!) And.. Anledningen till att jag inte skrev detta inlägget tidigare är just för att (som ni redan vet, om ni läst de förra inläggen) att jag hade kommit hem från stan och skulle dit igen direkt efter. Skrev bara ett inlägg och sen stack jag igen. Kortfattat: Jag hann inte. Men nu kommer det, alla glaada!

Tja sööötnosar. It's mee again! Hihi... Nu får ni ett extra inlägg, direkt efter det ni precis fick, höhö.. Snäll jag är? Haha, jag skojar bara! Är bara öööverglad just nu och framöver tills dagen kommer, sen vet jag inte vad jag kommer vara.. Död kanske? AAAAAAAAAAAAAAH:D Jag dör jag dör jag döööör.. Jag berättade ju att jag var på stan innan, inte den andra gången för dagen utan första.. Sen gick jag mot Netto för att möta upp F! Fick äntligen min efterlängtade................... Ja.... Vad?:D:D:D:D:D:D:D:D Biljett till Tokio Hotel's konsert som är i Danmark den 1 mars!!!!!!!!!!!!! Uuuu, uuuuuuu :) Nu känns det verkligen ännu mera i magen, shit asså.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag får panik! Och som ni ser nu, är jag lite överpppanikglad? Haha.. Nyytt ord? Jaja. Vem bryr sig om ord just nu, åh jag är glaaaaad.. Nu känner jag verkligen att detta kommer hända! Och så har jag också pratat med F om en annan grej, shit.. Händer detta är jag verkligen död, kommer jag klara av det? HA.... Måste köpa digitalkamera innan dagen kommer! HPAÀHDUIHADUAHSUDHGAIDGHAIIHDIAHDOGHAIKJDNS, FATTA! JAG ÄR GLAD!

He he..  . .. .


Tokio Hotel, here i come!! (om två månader ungefär) :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0