Omgjorda bilder

Då menar jag inte riktigt riktigt omgjorda så som photoshop osv osv. Utan jag hade tråkigt och har sånt fattigt program, haha.. Eh, vad heter det ens, sånt som kommer med datorn när man ska öppna bilder med windows? Windows Live Photo Gallery heter det. He heee.. Så jag satt och hade tråkigt, gjorde om några bilder. Det jag ändrade var bara, annan färg, mörkare ljus eller ljusare. Ja ni fattar själva när ni ser bilderna. Ehm.. Ja, det var det. Här är några.. (:



Jag kommer lägga upp fler, men inte just nu. Ja, klockan börjar bli mycket, dags att plocka ut linserna och sleepa. Känns som att jag kommer somna snabbt och sova bra inatt efter all träning, åh love it! Godnatt alla readers, kram!

Kommentarer
Postat av: Midia

du är äckligt vacker!

2010-01-20 @ 21:06:43
URL: http://midias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0